Femkamp


började med segway som jag sög på ..


fortsatte med sumobrottning ...







som jag ägde på...

sedan gladiatorerna ..

som jag också ägde på, vann 3 av 3...


sedan vare dags att spika ner 3 st spikar i en stubbe så snabbt som möjligt, hamnade i topp med 9 sekunder ..



sen var det dags för den sista och roligaste grenen ..

denna gren var jag även rätt bra på då jag satt kvar 21 sekunder vilket var längst av alla ..

Som ni säkert förstod så vann jag alltså femkampen ;)  fick 300 kr att åka gokart för, inte så dumt!

Sara vann våran specialare. Hon hade alltså samlat på sig mest poäng på några tävlingar vi kört under säsongen.

bilder från kvällen kmr sen. Måste jobba!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0