Ledig och nyfrissad!

Idag fick jag äntligen fixa mitt sommartrashiga hår och samtidigt träffa min fina Jossan! Hon är så duktig så!
Så idag gick jag upp tidigt för att hinna till vällingby kl 10:00 då jag hade bokat tid hos Jossan. klippte av allt det slitna ca 1 dm och färgade och slingade lite utväxt. Ingen skillnad som syns på bilderna direkt med sjukt nöjd är jag!



Såhär såg jag ut idag. Höstigt! jag gillaaaart...
En helt ny höstoutfit som införskaffades när jag shoppade dagen efter löning. skor, poncho och halsduk från monki.



fyndade även den här gröna transparenta skjortan på gina för 100 kr i helgen. älskar färgen!

Efter att jag klippt mig så lunchade jag med jossan och sen strossade jag runt lite själv i vällingby centrum och fick med mig en och annan godbit hem!

Nu är det fotboll på TV gott folk!
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0