GODMORGON!

Dålig uppdatering då min kamera blev kvar hos Malin i helgen och jag gillar inte att skriva utan bilder! (detta beror på att jag saknar talangen i skrivandet som gör det intressant att läsa utan bilder) Men såhär ligger det till! Jag sitter på jobbet, började 06. Slutade 24 igår, men snällt nog fick jag gå vid 23 så att jag skulle hinna få lite sömn. Och nej vi har inte så galna tider här jämt utan jag kunde inte byta bort mina pass på något bättre sätt. Behövde bli av med 2 pass eftersom jag ska på kryssning direkt efter jobbet! Åker till Tallin med fotbollslaget och är hemma på söndag igen.

Så det kmr inte bli så mkt intressant uppdatering förrän på söndag!

Men tänkte bara säga att jag hade sjukt kul i lördags! Malin bjöd på god mat, jag fick träffa en saknad ebba, finke var snygg och taggad som vanligt! Tänkte även tala om att den långa vinflaskan på bild i inlägget "parts of my room" som står brevid ett slags "vinglasställ" format som ett hjärta gick åt i lördags och det blev kanske lite mkt, men gick bra att jobba på söndagen ändå ;)

Hörs igen på söndag/måndag med en massa bilder! Nu ska jag chilla vidare med mina älskade vänner i P3! <3
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0