en vanlig dag på jobbet

Det står just nu en dyngrak man vid vår disk och säger att han han inte pratar svenska eller engelska ^^ han kastar typ sitt kreditkort på min kollega :p Han mummlar massor på halvdålig engelska och viftar med sina kort! haha... Min kollega försöker säga att vi stänger nu och han säger "i'm waiting for you"! han kommer typ decka ute i snön :/ ...

Update 27/8 15:00
När securitasvakten som stänger hela hyrbilscentret kom 23:55 och sa åt mannen att gå för att vi stänger så svarade han "you shut up, i'm waiting for her" och så pekade han på min kollega :p Vakten försökte vara trevlig och förklara för honom att vi stänger och han MÅSTE gå nu! Tillslut så ringde vakten polisen. Så 3 poliser står och försöker prata vett med mannen som vägrar att lyssna, tillslut gick jag hem eftersom vi hade stängt så jag vet inte riktigt hur det slutade, kanske fick mannen tillbringa natten hos polisen.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0