Mors dag igår.

Mors dag tillbringades på altanen insmord i sololja. Spelade även lite kubb, jag och syrran vann över mami och papi. Sen grillade vi och hade världens brakmiddag och så blev det efterrätt också. Detta mina vänner är vad jag kallar en grym söndag!

Jag älskar dig världens bästa mami!

Lilla kussen Elmer och mami i lördags.

Efterrätten

Nu ska jag och mamma åka och köpa nya fotbollsskor för imorgon är det match och mina är inte i så gott skick som dom borde. Ska även leta efter en klänning att ha på kvällen på studenten samt skor till kvällen och ballerina att springa ut i (vågar inte riskera att ramla i den branta nerförsbacken).

C YA!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack världens bästa dotter! älskar dig oxå! puss.......

2010-06-01 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0