Poliser

Jag antar att jag inte är den enda som alltid får en obehglig klump i magen när jag ser en polis eller polisbil? Speciellt när jag övningskör. Det är något som säger mig att dom på nåt sätt kommer att sätta dit mig. Oavsett om jag är en laglydig människa så tänker jag att nåt kommer dom att lirka fram som får mig bakom galler.

Skriver om det här för att jag blev stoppad för poliskontroll när jag övninskörde idag. Fick blåsa och grejer. Blev så jävla nervös att jag först vevade ner bakrutan istället för framrutan, sen började jag tänka innan jag skulle blåsa "fan, jag som drack 2 öl igår" men klockan var ju 14 och dom drack jag vid 22, men jag blir skitnojjig!

Det roligaste är att mamma är typ avundsjuk för att jag fått blåsa innan jag ens fått körkort när hon aldrig gjort det! haha

 C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0