Planeringsfreak

Jag planerar det mesta i mitt liv i god tid, men ibland planerar jag att göra saker lite väl sent :p I söndags hade jag inte börjat plugga något över huvudtaget och det jag har hunnit den här veckan är;

* Plugga matte C och gjort matte prov
* Lärt mig 56 frågor i naturkunskapen på en dag och gjort prov på det (som kändes jävligt bra.)
* fixat körkort!
* Betalat och redovisat skivbiljetterna
* Städat mitt rum så att det är fin, fint!
* Nästan skrivit klart labbrapporten som ska in imorgon.

Juste, fick tillbaka affärsjuridiksprovet som jag pluggade på dagen innan. MVG baby!
DET GÅR BRA NU!


Så nu förtjänar jag att åka på kryssning imorgon och festaloss och sedan njuta av påsklovet som redan har börjat för mig! :D

C YA!

Kommentarer
Postat av: E.

Grattis till körkortet! Vad skönt för dig :))

2010-03-31 @ 21:25:43
URL: http://elinki.blogg.se/
Postat av: M

Faan du e bäst!! Love ya!

2010-04-01 @ 10:41:13
Postat av: fikon

DU ÄR SÅ JÄ*LA DUKTIG

2010-04-03 @ 16:49:36
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0