Min student!

Jag är så lycklig som har tagit studenten! fyfan vad kul det var, bästa dagen ever! Här kommer en sammanfattning om min dag!

Jag kände mig nöjd med hur jag såg ut!


Champagnefrukosten var mysig med god jordgubbstårta och en underbar klass!


Våran klass är grym! vi fick springa ut första, några i klassen hade bästa UF-företag och en kille i klassen vann limotävlingen (åka limo till slutskivan).

Jag hann nästan skriva i allas mössor och många skrev i min.


Sjukt taggade för att springa ut först!


fullt ös nerför backen!


Flaket var grymt! St Jones uppträdde live och spelade grym musik, jag blev dränkt av öl, jag badade och dansade loss o fontänen och jag skrek 2 timmar i sträck!


Jag skyndade mig att duscha och fixa mig för gästerna hade redan kommit när jag kom hem. Såhär fint presentbord hade jag.


Det kom många fina människor och uppvaktade mig!


Fick en systemkamera som jag önskade mig, massa fina smycken, massa champagne och pengar!


Efter min mottagning så bytte jag om och drog på slutfest hos tessan och dansade loss!

Tack alla som kom och uppvaktade mig! Tack för alla fina saker! älskar er!
C YA!


Kommentarer
Postat av: Mami

Älskar dig också!! Du var värld allt!!

2010-06-13 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0