eclipse

Idag är det premiär och jag har faktiskt skaffat mig en biljett. Jag börjar ångra mig lite nu eftersom det antagligen kommer vara en massa fjortisar som skriker så fort jakob tar av sig tröjan (det gjorde dom på förra filmen och då var det dagen efter premiären)

Vart är världen påväg när man inte äns kan få se en film som man betalat för utan attt störas? :p borde finnas vakter som kastar ut sånna personer, det är ingen konsert vi är på. 

Men, men förhoppningsvis så blir det bara några skrik  och inte som när jag var på high school musical 3 premiären då jag hamnade brevid ett gäng brudar som störde under exakt hela filmen!

haha, ska inte vara bitter nu för jag är sjukt taggad på filmen!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0