Äkta kärlek

Har inte skrivit något om det kungliga bröllopet ännu, men känner att jag måste göra det nu. Jag hade en sjukt negativ inställning från början och undrade varför svenska folket brydde sig så mycket och varflr tidningarna skrev tips om hur mans kulle klara av att se hela skiten på tv. "vem fan bryr sig förutom deras släktningar och vänner, tänkte jag." Jag var på eken cup den dagen men vi åt precis när det hela började i kyrkan och då visades det på tv. Jag blev jävligt tagen. Fyfan vad fint det var. Jag fick tårar som jag alltid får när jag ser äkte kärlek, för äkta kärlek syns verkligen, det syns på långa vägar. Victoria var sjukt vacker och hennes klänning var perfekt!


Tyckte att den här bilden passade lite för när jag tänker på kungligheter så tänkte jag på att det är lite gammeldags och de har sånna här hattar :p haha ...Den här hatten köpte mina systrar i Riga.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Nicolasamy

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-01-09 @ 14:10:34
URL: http://nicolasamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0