nyvaken

gick upp för 30 minuter sen. känns inte riktigt okej. Men med tanke på att jag gick och la mig 06 somm är samma tid som jag börjat jobba flera gånger så tilllät jag mi själv att sova så länge jag ville!

Var alltså ute på vickan igår tills det stängde, käkade på max och åkte hem med första tåget. hade en riktigt trevlig natt! Tack bästaste Clar för underbart sällskap! + alla andra, speciellt Mia som bjöd på en strawberry  daiquiri!

Har en massa bilder från fredagen och igår som jag vill lägga upp men min data är smoockfull och jag kan inte rensaq den mer än vad jag har gjort så jag får lösa dt på något annat sett, så det dyker nog upp loite försenade bilder snart ;)

C YA!

Kommentarer
Postat av: mia

Det var du värd ;)

2010-07-28 @ 19:44:05
Postat av: c

Det var verkligen en superbra kväll bästis!

love

2010-08-03 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0