LEDIG!

wei! efter att ha lökat på jobbet i 9 timmar 8 dagar i rad så är jag äntligen ledig!
Igår slutade jag 15 och åkte hem, badade, satte mig i solstolen och tog en kall bira för att ladda inför aik match, championsleaguekval. Sen kmr mamma hem och frågar om jag vill springa med henne, det vill jag ju inte eftersom jag äntligen var ledig, hade tagit en öl och inte rört mig på 2 veckor. Men jag slängde på mig träningskläderna och sprang 5 km. det var typ 40 grader men jag sprang ifrån mamma som tränar typ varje dag så är nöjd!

C YA!

Kommentarer
Postat av: Mami

Jävla unge!! tar dig nästa gång!!! Pusssss

2010-07-15 @ 15:17:01
Postat av: Angelica

Men Sussi! ;)

2010-07-16 @ 15:55:44
URL: http://Http://lillatjanks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0