1 januari 2010

Nu ska jag skriva något helt otippat. Nytt år - nya möjligheter, för de har ni väl aldirg hört förut?!
Nejmen det här året kommer ju faktiskt att bli något utöver det vanliga eftersom jag kommer att sluta skolan som jag har gått i hela jävla livet och bli vuxen! Fyfan, hur ska detta gå?! Men jag längtar sjukt mycket till att springa ut från skolan och aldrig mera återvända, men vad som händer sen, det vet bara gudarna!

Jag vill även tala om att jag hade en sjukt bra nyårsafton även om jag åkte hem precis efter tolvslaget. Började hos Felicia Edin med en massa snygga brudar och god mat! Sedan vidare till sigtunas golfklubb för lite fest och det var trevligt folk där med ;) Men min älskling var sjuk och kom förbi under tolvslaget så jag fick min nyårspuss och sedan åkte jag hem med honom, för annars vet jag inte helle rhur jag skulle kommit hem därifrån :/.

och här har ni mig på nyår...


C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0