Fredagen

Fredagen var underbar! Började med skolan, inte så jobbigt, sedan blev det vegetariskt buffé på älskade herrmans, sen ringde min barnvaktmamma och sa att jag inte behövde hämta barnen men att jag skulle få pengar ändå för att hon ringde så sent, sen hittade jag en fin väst för 49 kr på gina, sedan blev vi bjudna på en underbar middag hos  Nella och Roger och sedan hade jag och älsklingen myskväll framför en massa "how I meet your mother avsnitt". Och inte nog med det så var vädret underbart igår, snö och sol!

gårdagens





Hade mina fina röda gummistövlar till eftersom det har blivit varmare och typ hela Stockholm är en enda stor vattenpöl :p

C YA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hjärtat, tack så hemskt mycket!

Saknar dig med fina vännen min. Puss



Ps. Sköna stövlar

2010-02-06 @ 17:05:27
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0