Bakfickan

Igår var det dags för ännu en spårad kväll på bakfickan! Förade hemma hos mig med Zabbie, syrran och hennes kompis. Kollade på melodifestivalen som var ganska ointressant men det var kul att garva åt den rödhåriga damen med lady gaga-outfit som sjöng en lugn låt och gjorde samma handrörselser hela låten igenom! haha.
Sen satte vi igång med lite dricklekar och det var mest Zabbie som åkte dit! Sen åkte vi till bakfickan och träffade en massa trevliga människor.

Jag hittade en sjukt rolig bild på mig själv som jag tänkte  bjuda på, Och nu vill jag ha en massa elaka kommentarer, håll inte era åsikter inom er utan dela med er av dom! haha ...och det är helt okej att skratta åt mig och inte med mig! För jag dör av garv åt den här bilden!

C YA!

Kommentarer
Postat av: emma

du är lite lik en häxa, men galet söt som vanligt ändå :D haha

2010-02-07 @ 20:15:09
URL: http://emmspersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snackis, du är as-söt här tussen

2010-02-10 @ 01:43:55
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0