Alla hjärtans dag

Hjärtat mitt har inte mått så bra idag så det blev ingen middag eller bio utan det bli mys hemme hos honom ttill en film. Har inte umgåts än eftersom jag var tvungen att plugga naturkunskap då jag har prov imorgon. Så det blir biomys nästa hellg istället!

Igår spelade jag Rimbocupen och det gick sådär. Vann 2 och förlorade 2 så gick inte vidare.
Idag lagade jag brunch till mina hjärtan här hemma och den blev bacon&äg mackor. Jag tjuvstartade även fettisdagen nyss och gud så mätt jag blev!


min kamera suger för den blev kraschad i idre så den ska in på lagning snarast!

C YA!


Kommentarer
Postat av: Mami

Tack mitt mellan hjärta för den goda brunchen!!!

2010-02-15 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0