Wooooork

Lugn dag på jobbet, slutar snart och har inte gjort speciellt mycket de senaste timmarna. Tyvärr så har våran data där jag har bilder på fuckat ur och går inte att starta.

Igår skulle jag och älsklingen ha fjärde adventsmys och bygga pepparkakshus. Men otroligt nog så var det slut på coop, ica och willys! Vafan, skaffa fler så det räcker åt alla! Därför blev det glögg och godis istället.

Såhär ser mig vecka ut
tis - sola, jobba 15:30-24 (som idag)
ons - ledig, köpa sista klapparna, handla till juldagen, hockeyderby.
tors - jobba 06-15, uppesittarkväll med bingolotto och skinkmackor.
fre (julafton) - jobb 07-15, jul hos oss hela kvällen med släkten!
lör - jobb 08-15, middag och förkrök hos mig sen KC!
sön - bakisdag!

Jag är sjukt nöjd med mina julklappar och längtar tills mina nära och kära ska öppna dem! :D
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0