Onsdag

Igår åkte jag till stan en sista gång innan julafton för att fixa de sista klapparna! Nu är allt klart och jag är nöjd! Storhandlade även till juldagen då det blir middag hos mig!

Igår var jag även på hockeyderbyt. TYvärr var det en ganska dålig match. & tråkigt nog så fokuserade man mer på läktaren än matchen. Jag skäms över de idioter som står på norra och börjar bråka med varandra, när de 2 första poliserna skulle gå emellan bråket så försvann de ner under människorna på norra som bara matade på med slag. Jag fick ont i hjärtat! de andra poliserna vågade knappt hjälpa till då de var för få på rätt plats och för många huligarner gick på poliserna. När det tom blir bråk mellan den egna klacken så är ju saken klar att vissa bara är där för att bråka, sorgligt nog. Tråkigt när föräldrar inte kan ta med sina barn på mach för att det är såhär ... nej, porta idioterna!

Idag ska jag ha julklappsverkstad hemma och uppesittarkväll med familjen! MYS!
C YA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0