Mina julklappar


locktång (inte den på bilden utan en tjockare)

plattång, samma som på bilden

vågtång,  tror det är samma som på bilden



vit morgonrock med matchande mysiga tofflor

sprit och en porslin lattemugg

Fick ormringen+ett armband och örhängen av min pojkvänn och den stora ringen fick jag av mina kusiner!

Fick även fler grejer, men har inte tagit kort på det jag fick. Fick bland annat; smycken och 2 musikalbiljetter. Är som jag sagt tidigare mer än nöjd med mina julklappar! :)

C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte styla ditt hår med vågtången och sen lägga upp bilder på resultatet utav hur håret blir av den? taack =)

2010-12-30 @ 15:14:51
Postat av: Sis

Hallå den underbara ringen du fick av mig nämner du inte!? :O haha ;)

2011-01-08 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0