Måndag

skulle åka till stan igår med Elutt för att inhandla lite julklappar. 09:34 när tågret gick så ringde jag Elin och frågade vart hon var, då var hon ju nyvaken, så jag blev ensam. Hittade det mesta väldigt fort så var hemma vid 13. Köpte då med mig kinamat hem till mig och lillsyrran. Sedan vare jobb 15:30 - 24.

Gårdagens
9






Skulle sola idag, men när jag skulle ta ut pengar så godkände inte baken det. Så jag gick in på ICA och försökte köpa en grej och ta ut pengar, funkade inte då heller. Då talade kassörskan om att de hade problem med Nordea igår också. Kul tänkte jag som inte har några kontanter alls! lämnade tillbaka varorna och åkte hem för att kolla läget på internetbanken, men nej då är det fel på internetbanken så man inte kan logga in på den heller. Sen ser jag även att Nordea utsets till årets bank 2010, bah fuck heller! Förut när jag var krogen direkt efter löning så godkändes inte mitt köp heller för att det var fel på nordeabanken och nu precis innan jul så kan jag inte använda mina pengar :S kuuul.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Mia

Handelsbanken har haft samma problem, gick itne att handla med det kortet heller. VISA dvs.

Men du fick mina pengar inför juldagen hoppas jag? Satte över igår förmiddag.

2010-12-22 @ 14:54:41
URL: http://leggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0