Ett mirakel måste ske imorgon!

Hann inte sitta något vid datan igår, jobbet, kärleken och fix inför jul är viktigare än datan!
Sitter på jobbet nu så har inga bilder att uppdatera med. Uppdatering kmr när jag är hemma :)

Imorgon är det fotbollscup igen, kul som fan! mindre kul är dock detta;

Allsvenska lag i Damvikingen

FOTBOLL. På lördag spelas inomhusturneringen Damvikingen i Vikingahallen. Tre lag från årets damallsvenska finns med i startfältet. 

Bland de tolv deltgande lagen finns bland annat Tyresö, som slutade fyra i årets damallsvenska, Hammarby, som precis klarade sig kvar, och AIK, som åkte ur damallsvenskan ner till division 1. Arrangerande Rosersbergs IK/Märsta IK (RIK/MIK) ställer upp med två egna lag. Parallellt kommer också Tjejvikingen för flickor födda 96/97 att spelas i B-hallen.

Taget från sigtunabyggdens hemsida,

Jag är alltså i RIK/MIK lag 2 (vilket innbär att de bästa spelarna inte är med i mitt lag) och vi är i samma grupp som Tyresö, AIK, Hammarby 2 (tack och lov), Bele barkaby och Roslagsbro. Vi möter alltså 2 allsvenska lag ett B-lag till ett allsvenskt lag och både Roslagsbro och Bele barkaby är 2 sjukt bra lag som jag vet har vunnit fler inomhusturnerigar, sååååå ja resten kan ni ju räkna ut själva.....haha

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0