helgens bravader ..

Har ju bara lagt upp bilder fårn helgens händelser, men tänkte även skriva lite om vad som hände i helgen. På väg till KC från mig i lördags så kom en mus springades på vägen där vi gick och tätt efter kom en katt. Jag cyklade lite i förväg så jag såg inte händelsen men Markus som gick bakom påstår att katten fick tag i musen och man hörde hur musen skrek och lyckades faktiskt komma undan. haha...

En annan rolig sak var när jag jobbade i söndags så jobbade jag själv mellan 21-24. Och eftersom en idiot till medarbetare inte hjälpte mig ett piss med stängningsrutinerna innan han slutade vid 21 så hade jag en jävla massa att göra själv och fick jobba över lite. När vi stänger så kommer det alltid en gubbe från securitas och larmar och låser och han verkade lite dum för att han märkte inte att jag jobbade över trots att jag hade helt tänt överallt och satt vid datan så han gick över till de andra uthyrningsföretagen och larmade på och guck ut där. Jag trodde han skulle komma tillbaka och larma hos mig eftersom jag inte var klar,  men då börjar det pipa och jag ropar lite försiktigt hallå och märker att jag är helt själv i hela byggnade :p haha så jag släckte och låste några dörrar och gick ut. Då kommer securitasgubben i sin bil i full fart eftersom han hört att larmet gått och undrade om jag gömde mig :p haha tydligen måste man berätta att man jobbar över för det märker inte trötta securitas gubbar (hans ord, inte mina) ....

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0