dåligt med uppdatering

Har inget intresant att skriva om när jag bara jobbar och vilar! Men i lördags så var det en mysig kräftskiva hos pao och sen kc med hesten, bilder kmr ..

Men bara för att ha något att skriva om så kan jag väl ta upp en liten rolig grej från jobbet. När vi hyr ut bilar så ber vi alltid om mailadress för att det är dit vi skickar kvittot senare och igår sa en kille att han inte hade någon (dom brukar säga så för att dom tror att vi ska skicka massa reklam) men då frågade jag om han var säker eftersom det var dit vi skickar kvittot. Då svarade han okej men du får inte skratta för jag har inte bytt sen jagh var 14 typ ...jag höll mig faktiskt, men roligt var det, hand mail var nämligen Theloveboy@...... hahahaha!

C YA!

Kommentarer
Postat av: c

HAHAHAHAHA THE LOVE BOY!

kan jag få hans mail? :D

2010-08-23 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0