just tell me what to do...

För mig är det nog oftast så att jag vill så gärna och jag försöker alldeles för mycket.
Jag vill vara bäst på fotboll, jag vill vara bra i skolan, jag vill umgås med alla jag tycker om, jag vill att folk ska höra av sig, jag vill hitta på roliga saker ofta, jag vill planera saker i förväg, jag vill veta vart jag har människor, jag vill vara omtyckt, jag vill vara snygg, jag vill vara speciell, jag vill att folk ska uppskatta mig, jag vill finnas där för mina vänner, jag vill jobba och tjäna egna pengar, jag vill vara världens bästa flickvän, jag vill vara världens bästa dotter & syster, jag vill göra folk lyckliga, jag vill sprida glädje, jag vill att alla i min omgivning ska må bra jämnt, jag vill ibland höra att jag är bra, jag vill känna mig uppskattad och älskad, jag vill inte vara osynlig & bortglömd. o.s.v.

Men lyckas jag med allt jag vill? Nja, jag är faktiskt stolt över den jag är & det jag gör men ofta känns det som om ingen annan håller med.
Fail på mig.


Kommentarer
Postat av: Mami

För mig är du alltid bäst!!!Jag älskar dig alltid!!!

DU ÄR SNYGG!

DU ÄR BÄST I SKOLAN!

DU ÄR JÄTTEBRA PÅ FOTBOLL (skit i alla tränare som inte fattar något!)

Du fixade körkortet fort!!

Du har bra stil!!

Du är bra på att laga mat!!

Du är en bra och trogen flickvän!!

Du är en bra och hängiven kompis!!

JA; DU ÄR BÄST PÅ ALLT!! Kan inte fortsätta skriva mer saker som du är bra på för då blir det en bibel!! JAG ÄLSKAR DIG!! Vad du än gör!!

2010-04-29 @ 10:53:01
Postat av: Melina en jobbig omogen syster

du bra som du är syrran! tänk på att glori alltid finns där för dig och vill leka :)

2010-04-29 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0