En vuxen onsdag.

Igår kände jag mig riktigt vuxen. Tog bilen till Rotebro där jag gymmar. Jag hittar typ ingentstans för jag har sämst lokalsinne och kollar aldrig hur man åker när jag är passagerare. Så chansade mig fram och följde skyltar mot stationen eftersom det var där det låg. Hamnade på fel sida av järnvägen men sen löste det sig ;) Gymmade en timme typ, duschade och tog sedan bilen hem och stannade till för lite storshopping på Eurostop med pappas ICA-kort. När jag kom hem så lagade jag tacopaj till hela familjen. Hade även bjuidit över Anna på middag och för att umgås lite. Sen belönade jag mig med vin till maten och en liten utgång i stan med syrran och henne kompisar!



C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0