Thailand update

Nu kan jag glatt sitta vid datan för regnet öser ner här och det var ju litet väntat eftersom vi åkte i regnperioden :p Men vi har ändå haft grymt tur med vädret! (ni kanske märker att jag kom på att man kunde ha svenska på datan så nu finns åäö)

Igår unnade vi oss en helkroppsmassage och en fotscrub, underbart!

Svar till mami: Hur det ser ut får du antagligen se när jag kommer hem på bilder, eller så kanske jag kan lägga upp några sen. Valutan är 4.5 gånger högre än vår eller vad man ska säga. 450 bath är alltså 100 svenska kronor! Hittade en bild på en del av hotellet här på datan!



Knasiga händelser:
Ebba gick häromdagen rätt in i en äldre kvinnas bord vid frukosten så hårt att hennes te spilldes över henne och hela matsalen stannade upp. haha och lyssna på det bästa, anledning var att Ebba som längtat efter nutella utan att hitta det såg en man som hade det och därav såg hon inte vart hon gick! haha

Igår när vi gick på en liten marknad så började helt plötsligt alla stänga igen sina marknadsstånd asfort och slängde sig in under dom. Vi blev skiträdda och undrade vad som hände. Tydligen var polisen där och någon sa att det var folk som var här olagligt och någon annan sa att det var för att dom sålde fake. Ingen aning men läskigt var det iaf! Sen blåste det även upp till storm och vi vart skiträdda, men det var lungt!

Idag ska vi iväg på weekend market och shoppa loss!
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0