Thailand update

Ni forstar val att jag igentligen inte har tid att sitta har! haha
Vadret har varit mycket battre dom har dagarna och vi hann med en hel del shopping igarkvall! vi har blivit grymma pa att pruta igar kammade jag och amanda hem varsin mullberryvaska for 3000 bath for bada nar en fran borjan kostat 3800 bath! NICE!

Tyvarr kan jag inte lagga in nagra bilder for jag ar inte inne pa min data utan pa hotellets for det ar mycket enklare!

Mer uppdatering kommer! Saknar er alla darhemma!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Mami

Är jättenyfiken på hur det ser ut där nere osv. Hur står deras valuta mot vår? Puss på dig!!

2009-09-04 @ 12:10:14
Postat av: Elin

Fan vad nice!!

Duktiga flickor:)

2009-09-04 @ 14:34:35
URL: http://elinsundstedt.devote.se
Postat av: finky

jag förstår inte, jag tycker att du kan sitta och blogga heeela tiden, fick ni mina sms? <3

2009-09-05 @ 02:45:39
URL: http://finks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0