Thai update

Igår åkte jag & ebba på utflykt. Amanda med sin oroliga mage fick stanna hemma och mysa med Tony! haha
Det var mys trots ganska dåligt väder. Vi besökte en plats där man framkallar gummi från träd, intressant. Sedan åkte vi båt till James Bond ön som var fin med coola grottor men lite för turistigt. Sedan vidare till En by som var bygd på pålar i vattnet, intressant men också alldeles för turistigt! Sedan så besökte vi ett tempel och blev välsignade av en munk och utanför var det en park full av apor, dom skrek, drog varandra i svansen, bar runt på sina bebisar & bara var allmänt söta! Min önskan blev uppfylld då en apa hoppade upp på min axel för jag hade nötter i handen, smarta är vad dessa varelser är! Sista stoppet var en cashewnötsaffär och vi fick smaka alla slags smaker du kan tänka dig att en cashewnöt kan ha!

Nu är det hyfsat väder och vi ska snart bege oss och käka lunch!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0