Snorkling

Vi kunde inte ha valt en bättre dag för en utflyt till bounty island (kallas så efter att de gjort en reklam om bountychokladen på den ön) med snorkling! Det har varit bästa vädret sen vi kom idag, helt klarblå himmel! Vi åkte båt till ön, snorklade på 2 olika ställen, käkade på en restaurang, solade och badade på en mysig strand och åkte sedan hem igen, kom precis hem! Vi är ju 5 timmar före här i Thailand ;)

Jag blev lite åksjuk när båten stod still på de stora vågorna och jag önskade att min mami hade vart där då! Jag blir Felicia 5 år när jag mår illa, vill bara fokusera på hur jag ska må bättre, tycka synd om mig själv och bli omhändertagen av mamsen! Men jag klarade mig, fick ett sjösjukepiller av en snäll svensk kvinna och så var det bra igen! Du behöver inte vara orolig mamma, men du kan förbereda dig på att skämma bort mig lite extra sen när jag kommer hem, låt oss säga med fläsfilégryta och bandspagetti till middag på tisdag? grymt, det är en deal!

C YA!

Kommentarer
Postat av: Mami

Lilla gumman, stackars dig!! Åksjuk utan mami!!! Men du överlevde ju!!!! jag gör gärna din älsklingsrätt på tisdag, men jag ser att du har match! ska du va me eller? För isåfall borde ju lillesyrran jobba åt dig då! Puss mami

2009-09-08 @ 12:05:34
Postat av: Anonym

Åhh, gud vad härligt:-! Nu blir jag lite avis på dig

Men njut av den tid som är kvar, men inte för mycket av solen:-)De får inte bli brunare än mig snygging;-)! Saknar dig som tusan sötis

:-* :-*

2009-09-08 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0