Fredag hela veckan!

Mysfredag med Zabbie.
Slutade skolan 12:00 gick och käkade och begav mig sedan tillbaka till skolan igen för att göra klart 2 inlämningar idag. Pluggade till 15:30, galet bra! Satt med elins klass i datasalen och hon var så söt i sina rosamönstrade gummistövlar som hon fått av sin mamma. Jag och Elin åkte till stureplan så fick jag vara smakråd för elin hade skoångest men jag hjälpe nog inte så mycket, sedan mötte vi upp Zabbie och Elin åkte hem.





Vi käkade kinamat! underbart!


biodags! FAME!





Filmen var bra, men känner ändå enn liten besvikelse. Det var för många huvudroller så man lärde inte känna någon ordentligt och det vart inte lika bra som det kunde vart, men värd att se ändå!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0