Tur i oturen?!

Jag ser inte mig själv som en slarver eller någon som tappar bort saker, för när jag gör det så finner jag det alltid igen på ett eller annat sett så då gör det inte äns något att jag var slarvig från början, då gills det inte! Fattar ni?!

Ja, vad handlar då detta om, för att göra en lång historia kort; Min barnvaktsnyckel gled ur ett hål i min jackficka i förrgår, barnvaktsmamman får panik och ska byta lås (trots att det finns inget på denna nyckel som visar vart den leder och jag tappade den långt, långt ifrån där hon bor), jag får panik och letar som en tok där jag vet att jag tappat den för jag vill inte betala 3000 till hennes nya lås, inatt ringde lelle och sa att han hade nyckeln, mulle hittade den i ett träd utanför honom, men mammam skulle ju ha bytt lås igår under dagen, så jag slänger iväg ett snabbt sms och hon hade inte bytt lås hon skulle göra det idag, men nu behövs inte det, ÅH LYCKA!

Ja, jag säger som min underbart kloka vän Elutt brukar säga "det löser sig"!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0