kunde jag bara fötts lite tidigare?

Jag vill känna hur hjärtat pumpar i takt till musiken, hur alla runtomkring plötsligt blir mycket snyggare, jag vill röra mig i takt till musiken, jag vill glömma den trista vardagen med alla krav och måsten, jag vill släppa loss och bara känna ren och skär lycka, jag vill t.o.m vakna upp dagen efter med huvudvärk och tänka "fyfan vad kul det var tills jag inte mindes något längre".

Eller kanske inte riktigt det sista, men kort sagt, jag vill också vara med på min pojkväns skiva som är ikväll och alla andra som har varit och som jag missat.

Det suger att vara 17!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får trösta dig med att du har nya läckra

skor! Ha ha, nejmen jag vet precis hur det är,

det suger :) men tiden kommer gå fort nu, snart blir du 18 :o



<3

2009-05-28 @ 15:22:19
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0