Utmanad

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? 
"om det inte var så att jag fortfarande tävlade. Mitt svar brukar..."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En tavla som visar mig och min syster avmålade.
3. Vad såg du senast på TV?
Robinsson
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
21:21
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
åkte bil hem från Eurostop.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? 
Syrrans blogg.
9. Drömde du något inatt?
ja, men jag minns inte vad, men det var massa knasiga saker.
10. När skrattade du senast? 
Kommer inte ihpg precis när :,p tidigare idag iaf.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor på mig och mina syskon.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
har jag säkert, men minns inte vad :p
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
lite småtråkig
14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
G som i gemenskap!
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett grymt hus, en grym sommarstuga utomlands, en massa grymma saker och kläder & skor i määäängder!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag älskar att titta på folk och kommer ofta på mig själv med att stirra på någon :p haha
17. Tycker du om att dansa? 
Japp!
18. George Bush? 
Okej.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Det vet jag inte och förmodligen så måste jag komma överens om det med pappan.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ohja, men inte hela livet.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
Vad fan är pärleporten?
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Katja, Ebba, Elin och Ankan!


Kommentarer
Postat av: ebbba

haha åh har du sett G! my lovely film..!

2009-03-22 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0