skolan

Igår var jag på mitt älskade W två timmar innan jag började. Eftersom vi började så sent som 13:30 så fick jag ändå sovmorgon. Anledningen till varför jag var där så tidigt var för att jag kände att jag behövde plugga lite och jag är inte bra på att plugga hemma eftersom det finns så mycket annat man kan göra som är mycket mer motiverande än att plugga, så ett hett tips om man har svårt att plugga hemma som jag har är att man beger sig till ett café så finns det inte mycket annat att göra än att fika och plugga. Så jag unnade mig en sjukt god chokladtårtbit också!

Hade franskaprov i onsdags som gickk sjukt bra och fek B prov i torsdags som också kändes bra, så det är nice! 
Nu måste jag bara ta tag i den jävla geografiuppgiften ! Tur att jag har tidig vecka nästa vecka så att jag får gott om tid till att plugga!

nog pratat om skolan, nu ska jag bara chilla framför tv:n och kanske plugga lite geografi ....
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0