min måndag

Dagen idag har varit lång,lång,lång som en långkalsong!
Går nämligen sen vecka men hade idrott imorse. Treor höll i våran lektion och den bestod av mycket springade och styrka och jag dog nästan lite. Inte är man pigg på en måndagsmorgon inte! Sedan gick jag i skolan till 17 men våran 2 timmars långa företagsekonomi B lektion vart rätt chill för vi fick en skön vikare som berättade om sitt typ drömliv som fotograf i en massa härliga länder.

Nu har jag varit duktigt och pluggat franska som en idiot för på onsdag har vi prov och det är galet mycket man ska kunna! Skoldagen var som sagt jävligt lång idag, men imorgon blir den desto kortare då jag börjar 13:45 och slutar 16:20 :) ganska galet igentligen!

Jag vet att jag bara skrivit i onödan för vem pallar läsa denna skit? Men iaf nu ska jag plugga vidare och om en timme är det Project rumway!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0