Jag är ganska bra... ibland

Positiva tankar trots att plugget ökades på denna vecka med en inlämning av en debattartikel på måndag! Jag har nämligen vart duktig och jag och Katja plugga på så fint idag me geografin och det börjar likna något ;) Jag är även nästan helt klar med min isvaksanalys och jag har påbörjat och vet vad jag ska skriva om i min debattartikel! Och jag är redo inför läxför/provet i psykologi! En applåd till mig som vart ovanligt duktig på att plugga hemma (A) brukar hamna framför tv:n oavsett hur mycket plugg jag har :p
Jag har till och med tid till att jobba imorgon och tjäna pengar! hell yeah!

Nu ska jag belöna mig själv genom att chilla framför tv:n!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0