Fredagens studentmottagningar som jag besökte.

Började självklart hos älsklingen min!





Han var en aning trött, hes och onykter, men fin som tuan var han och det var väldigt mysigt!

Sedan begav jag mig till Malin.





Malin var jättefin och inte så onykter  vad jag märkte iaf :p Underbar efterrätt hade hon!

Sedan tog vi tåget till rosers hem till Pao



Pao var urgullig och hade en jättefin mottagning! Det fanns  massor med godsaker som jag inte har bild på och hon fick fin,fina presenter!

Och sist men inte minst så besökte jag Ebbas mottagning.





Där käkade jag middag för jag blev sugen på mat efter all efterrätt :p Jag umgicks med Dan, ebba och erik (ebbas lillebror som inte är liten längre! :o) och det var väldans trevligt. Ebba var ganska onykter men lika  söt som hon alltid är! Hon hade fått massa fina berlocker till sitt armband!

Sedan gick jag hem och tjillade eftersom jag inte fick vara med på slutskivan! Men nu är det bara en månad och en dag kvar så är jag 18! :)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0