Torsdag

Det gick bra att gå upp 05:15, jag mådde bra under resan hem, det gick dåligt att sova på tåget och det gick dåligt att sola när jag kom hem för taket var fullt av grabbar. (några män som lägger nytt tak åt oss alltså) Ville inte sola med åskådare alldeles ensam så jag begav mig  till Fia och vi spelade kubb som aldirg tog slut! Sedan fräschade vi upp oss och begav oss til våfflan i Sigtuna (första gången jag åt där) och det var mys. Nu ska jag sova (är inte trött fast jag gick upp 05:15) och imorgon börjar jag mitt nya jobb 09:00 och jag har ingen aning om hur det ska gå! Det återstår att se!

dagens fliz




Ser ni knorren från snöret? borde kanske knytit upp innan ... det är fint att vara afterklok.


På Våfflan




C YA!

Kommentarer
Postat av: t

åhh mitt andra hem... hur mysigt är det inte..?

2009-06-28 @ 21:24:34
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0