vintertips


Det är riktigt kallt ute nu asså, nästan 15 minus. Något som är mysigt när det är såhär kallt är att ta med sig en kopp kaffe, latte, te eller vad man själv vill ha, något som värmer lite i kylan. Själv så använder jag den här fina termokoppen när jag pendlar till skolan på mornarna. Den här köpte jag på en liten affär som jag inte minns namnet på i stan förra året, men jag vet att dem finns på testugan som ligger precis vid odenplan, där finns även massa goda tesmaker och andra fina termokoppar. (eller vad man nu ska kalla dem)





så där har ni mitt mysiga lilla vintertips.
Nu kollar jag på mean girls och bara tar det lungt. måste börja plugga företagsekonomi A tråkigt nog efterson jag har prov första skoldagen ;/

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0