Lördagen

Igår spelade jag ica-cupen som är en fotbollscup inomhus med sarger (stavning?) så man kunde vägga och bollen var typ aldrig död. Det var skitkul, men synd att vi inte gick vidare p.g.a två skitmatcher. Vi vann första matchen med 6-0 förlorade den andra med 1-0 och den tredje förlorade vi också med 1-0 och den sista vann vi med 5-1 vi gjorde två kanonmatcher och två skltmatcher, synd att vi inte spelade jämnare. Men vårat andra lag gick vidare! :D

Efter cupen som var i Hallstavik så stressade jag hem och duschade och fixade mig för jag skulle möta upp Linda och Jossan i kista 19:00. Vi käkade, kikade lite i affärer och kollade på Australia. Den var skitbra!

Igår var en bra dag och idag ska jag bara chilla! Det är ju som dagt vilosöndag! Det blir kanske lite städning på rummet också :p

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0