Jävligt intressant inlägg

Jag har inget roligt att berätta om. Så för alla er som bryr er (ingen) så ska jag berätta om min måndag.

09:00-09:50
Vi hade heldag idag då vi hade idrott på morgonen och skulle åkte skridskor utomhus. självklart var det 5 killar och jag som var de enda som hade skridskor med sig :p haha, men sen kom iaf en till tjej. vi spelade bandy och chillade lite i 40-50 minuter på isen och sedan hade jag 2,5  timmarslunch.  

10:00-12:30
Katja och Johanna som inte hade några skridskor med sig fick gå en promenad och de åkte hem till johanna. Jag ringde till dem när jag var klar med min skridskoåkning så möttes vi upp på Noco. När jag väntade på bussen på Odenplan så kom en tjej som praktiserade på Make up store och frågad eom jag ville bli sminkad och stå modell just då. Men jag var för hungrig och det skulle hålla på till 13 och jag började 12:30. Men annars hade man väl inte bangat.
Vi hade en lång, god och mysig lunchstund och sedan började skolan.


Medans jag satt och väntade på Katja och Johanna på Noco så roade jag mig med att ta fula bilder på mig själv med min webcam eftersom jag inte lyckades kopla upp mig på internet :p

12:30-13:40 
I franskan så hade vi halvterminsbetygs-snack och jag hade VG+, Weeei!

13:45-15:45
Vi hade fek B och skulle plugga i våran galet onödigt stora övningsbok som väger typ 1 ton. Jag orkade inte plugga, så jag tog upp min lilla data och chillade lite på internet (A) höhö, visst är jag cooool. skämtosido.

15:50-16:35
Första psykologi A lektionen. Verkar galet roligt och vi fick sluta tidigare ;D

När jag kom hem var jag galet hungrig och trött så jag har bara latat mig isoffan framför TV:n (A)
galet intressant dag va? Jag vet inte vad som var mest intressant att jag åkte skridskor eller att jag fick vg+ som mitterminsbetyg i franska? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0