High school musical

Igår var jag som sagt på high school musical med mina systrar och småkusiner.
Publiken var för det mesta mellan 5-10 år men den var riktigt bra och musikalartisterna var väldigt duktiga!
Efter musikalen så åkte vi och mötte upp mamma och pappa, kussarnas mammma och pappa, morfar, morbror daniel och en släkting till daniels sambo som var från Australien på en fin restaurang med skitgod mat och trevlig personal.
Det var en riktigt mysig söndag!

Mina söta kusiner Moa och Maja innan det började.

C YA!

Kommentarer
Postat av: lorina

ja men jag tycker dt va kul att köa! dock inte i 8 timmar:P hah, men vad kul :D ja, lorina[email protected] :)

2009-01-26 @ 21:16:20
URL: http://lorinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0