fullt upp och dagens

Igår vare fullt upp, idag har jag haft fullt upp och imorgon har jag fullt upp. Dessa jävla sena veckor på jensen :p

Igår tränade jag på morgonen, lunchade med min baby clar och efter skolan så åkte jag och köpte present till vanessa, elin joinade mig och vi fyndade lite. fick två klänningar för 600 och då var ändå det ordinarie priset på bara den ena ca 1100. Vi blev kvar där ett tag och kom hem sent, sen packade jag och begav mig till älsklingen där jag tillbringade natten.

Idag har jag vart i skolan, firat mamma occh tränat fotboll.

Imorgon ska jag träna med elin innan skolan, gå i skolan, skynda mig till vanessa efter skolan som har födelsedagsmiddag och sedan hem i god tid då jag har tidig cup på lördag.

Så därför blir det inte mycket tid här framför datan.


Dagens


kjol från åhléns, strumpbyxor från åhléns, fodral från gina, kofta från lindex och det underbara halsbandet  har jag fått av min underbara clara :)

C YA!

Kommentarer
Postat av: c

bjutiful :)

2009-01-18 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0