fredag

Nu är jag hemma och det var väldigr trevlig hos vanessa! tack babe!
Imorgon ska man juu upp tidigt och spela cup så nu ska jag sova :)

måste bara berätta att någon hoppade framför tåget i väsby idag och vi blev stillastående aslänge och jag var hemma typ 2 timmar senare än beräknat och stressad som tusan var jag. Det är jättehemskt att någon hoppar visst, men det finns andra sätt, man förstör för så jävla många andra, alla som ska iväg en fredagskväll, de som ska plocka upp människan, de som ser, den som kör tåget. Helst så vill man ju inte att någon människa ska ta livet av sig över huvudtaget, men att göra det på det däär sättet måsta vara sämsta möjliga sätt.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0