Sportscamp!

Med brist på fantasi och bilder så tänkte jag bara visa en bild från en av de bästa somrarna i mitt liv!
Jag tror att det var sommaren 2005 och jag skulle åka till Norrköping på något som kallas sportscamp med mina tre vänner Ebba, Clara och Emma. Jag hade bara hört talas om sportscamp för att ebba var där året innan med någr som är ett år äldre och inte fick åka med oss detta år. Men det var underbart! Vi gick upp vid 06.07 för att käka frukost och sedan ha träning och sen hade man fritid och träning lite senare, och så kunde man göra en massa andra saker. Man träffade nya vänner, en massa snygga killar och bara hade det hur kul som helst! Synd att vi upptäckte det när vi var så pass gamla att det var vårat sista år.


Här är min fotbollsgrupp.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:32:20
Postat av: Emma

åh!! Vad underbart det var :)

2009-01-29 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0