Valkyria

I fredags så såg jag, clar, amanda och vanessa Valkyria i Uppsala. Vi kom lite försent men hängde ändå med bra i filmen ;) Filmen var bra, men jag kan ha lite svårt att hänga med vilka alla gubbar är o.s.v. då jag inte är så insatt i historia :p Jag gillade inte riktigt hur den slutade heller, men den var ju baserad på en sann händelse och slutade därför som det slutade i vekrligheten, ingen fantasisaga och "dem levde lyckliga i alla sina dar" här inte ... :p

Igår så fyllde sötnosen Ebba 18 så det var middag där. Det var riktigt trevligt och sen åkte jag hem till älsklingen och sov.
Jag har tyvärr inga bilder nu, men när jag får tag i det så dyker de upp här :)

Nu ska jag plugga,
C YA!

Kommentarer
Postat av: Elin

DÅLIG UPPDATTERING!!!!

2009-02-11 @ 20:39:14
URL: http://elinsundstedt.blogg.se/
Postat av: dampen

om jag länkar till din blogg i ett inlägg hos mig så kan väl du länka till mig? hur många unika besökare har du per dag?

2009-02-12 @ 08:40:02
URL: http://dampen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0