Utmaning

Det pågår en bloggutmaning och jag har blivit utmanad av Ankan.

Gör så här:
- Länka till den som utmanat.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Sen är det din tur att utmana folk.

Sanningarna om mig:
-  Jag tål inte ljudet av någon som bortstar tänderna!
- Jag bölar alltid till olyckliga eller lyckliga scener i filmer.
- Ibland sätter jag på ashög musik, dansar & mimar framför spegeln och låtsas att jag spelar in en musikvideo.
- Jag hatar att komma försent och att vänta på folk som är sega!
- Jag tycker fortfarande att det är läskigt att vara ensam hemma när det är mörkt ute.
- Jag är helt såld på paljetter, nitar, volanger och skyhöga klackar!
- Jag kommer alltid ihåg folks födelsedagar ända tills dagen är framme, då har jag helt glömt bort det!

Jag utmanar EbbaDampen och Jessica.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför inte utmana mig :(

LOVE

2009-02-27 @ 12:27:15
URL: http://elinsundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0