söndagsbio

Som jag skrev i söndags så var jag lite finare än vanligt och det var för att jagg blev uttråkad av att ha en vilodag och vart sjuk taggad på bio. Lillesyrran skulle se "I taket lyser stjärnorna" med en massa kompisar så jag tog med mig storesyrran och såg den.  Vi  åkte till kista, jag hittade 3 t-shirtar på cubus för 60 kr, nej inte styck, TILLSAMMANS! ja där kan man snacka fynd, sen kanske det inte var väldens finaste tröjar men lixom vanliga söta vardagströjor till jeans. Sedan köpte jag ett BH-set som var väldigt fint, behöver dessutom en massa fler bh-ar då jag kommit på att alla jag har är verkligen på gränsen till försmå, det blir bh-shopping next!


Men nu till "I Taket lyser stjärnorna". Filmen var riktigt bra med duktiga skådespelare, men den är nog bättre när man intehar läst boken för då börjar man bara jämföra och klaga över att de missat en massa, precis som jag gjorde :p så jag rekomenderar den mest för dem som inte läst boken!

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0