söndag och måndag

I söndags så blev jag väckt av storesyrran som behövde hjälp då hennes hjälptränare blivit sjuk. Så från 11:30 till 14:00 så hjälpte jag till under 2 gymnastiklektioner med små söta barn. Det var ju ca 10 år sedan jag höll på med sånt och det enda jag har kvar från det är handstående och grymma kunskaper på studsmattan, men vigheten är verkligen som bortblåst! Jag är stelare än en bandyklubba!

Sedan åkte vi och fikade hos kusinerna i Älvsjö för firande av Maja, det bjöds på cheesecake med bär, chokladbollar och kakor! underbart. Jag sov över där för att få umgås lite med mina kusiner såhär på lovet. Men Moa hade redan planer med en kompis så det blev jag och Maja som åkte till heron city och såg "hundpensionatet". Riktigt söt film! Resten av dagen spelade vi eyetoy, masserade varandra och byggde ett hus ute i en snöhög! Det var hur mysiigt som helst!

Idag är det Majas 9:årsdag så ett STORT GRATTIS till min söta kusin!

C YA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för hjälpen sötnos!

2009-02-24 @ 22:36:01
URL: http://denkonstiga.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0