Presenter

Min underar vän Elin firades ju i lördags och jag ville ge henne personliga och roliga presenter så det blev lite blandat.
Det här fick hon av mig;


Framsidan av mitt hemmagjorda kort med bild på oss två.


baksidan av kortet med flera bilder på oss och en personlig text.


Jag tryckte ett pannband som hon kan ha när vi åker till sälen med texten "kung i backen" om man inte ser det :p


En fin fotoram med ännu fler bilder på oss  :p hihi ..


7 shootglas med alla veckodagarnna och en sexställning på varje glas :p
Det var det.

Nu kollar jag på Sex and the city, gamla avsnitt och sen ska jag sova!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

du har blivit utmanad i min blogg, haha!

2009-02-26 @ 12:30:12
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0